Page 28 - Contes Consum
P. 28
Però els dos germans tenien un problema cada vegada que anaven al
supermercat amb els avis: es trobaven amb el problema d’entendre les
etiquetes dels productes que no tenien sucre, ja que els avis no veien
bé les etiquetes perquè tenien els ingredients en lletres molt petites i la
informació nutricional era molt difícil d’entendre. Els avis havien de buscar
constantment un treballador del supermercat perquè els ajudés a saber
quin producte era millor per als seus néts i moltes vegades no trobaven el
que volien.
Una nit, mentre eren a l’habitació, van decidir que ja estaven cansats de
no poder comprar el que volien per culpa de no entendre les etiquetes i
van decidir començar una gran aventura. Farien de reporters preguntant a
totes les persones que poguessin com creien que seria l’etiqueta perfecta
per a ells, apuntarien totes les idees i amb elles crearien la millor etiqueta
del món.
Van decidir que per començar la recerca havien d’anar a una ciutat més
gran, així que van convèncer els avis per anar a Reus aquell cap de setmana,
perquè allà tenien una petita caseta. Es van preparar una motxilla amb
28